Több, már nagynevű autógyártó után a Financial Times forrásai alapján az Opelről is úgy hírlik, hogy kivág majd egy szeletet az olcsó autók piacának tortájából.
Úgy tűnik, hogy a Dacia sikere és eladási számai több európai autógyártót is arra ösztönöznek, hogy olcsó modellekkel lépjenek piacra.
Májusban a Volkswagennel kapcsolatban rebesgették, hogy a német autógyártó 2017-től kezdené meg 7000 eurónál olcsóbb autómodelljeinek értékesítését. Mindezt új márkanév alatt.
Úgy tűnik, az Opel sem szeretne kimaradni, ugyanis Karl-Thomas Neumann, az Adam Opel AG felügyelőbizottságának elnöke a Financial Times-nak úgy nyilatkozott, hogy az Opelnek is megvan arra minden lehetősége, hogy belépő szintű modellekkel is beszálljon a versenybe inkább értékesítési-, mint a profitnöveléshez fűződő reményekkel. Neumann azt is el tudja képzelni, hogy az Opel Adamnál kisebb és olcsóbb modellel lépjenek piacra.
Hajrá-hajrá!