A mai autók belsejét, informatikai ellátottságát továbbra is középkori szintűnek tartom. Az autóipari modellfejlesztési ciklus nagyon hosszú, 4-8 éves, de önmagában ez sem indokolja az átláthatatlan mennyiségű gombot és a sokszintű menürendszereket.
Eközben a kézi számítógépeinkkel (értsd: okostelefon) már a fotóinkat automatikusan a felhőbe szinkronizáljuk, saját zenét hallgatunk, HD videókat veszünk fel és osztunk meg. A többszintű menürendszerek fölött sok éve eljárt az idő. Ez alól talán az elektromos Tesla a kivétel, amelyikben a középkonzolt egy óriási tablet helyettesíti és az autó maga automatikus upgrade-ként ingyenesen újabb funkciókkal bővül csakúgy, mint egy Apple vagy Android telefon.
Ezért jó hír, hogy megjelent az utakon az első Android Auto által támogatott személyautó, a Hyundai Sonata. Elég fura, hogy 2015-ig kelljen várni egy ilyen termék piaci megjelenéséig, de jobb későn, mint soha. Az Apple is dolgozik hasonlón, ők CarPlay-nek hívják, de az első autó várhatóan csak év végén érkezik a Chevrolet-től. Nagyon várom már, amikor a saját autómat is hanggal tudom vezérelni, mint a telefonomat.