Magyarországon jelenleg van egy törvény, amely előírja, hogy ha egy műsorban szponzorált termékek jelennek meg, akkor előre fel kell tüntetni, hogy „a műsor termékmegjelenítést tartalmaz”. A világon természetesen nem mindenhol van ez így, ezért egyre több sorozat vagy film van, ahol szponzorált termékekkel találkozunk.Amerikában az egyik ilyen szponzor a Microsoft. Nem egyszer hallottam már egy sorozatban a SkyDrive, kifejezést, ami a Microsoft felhőszolgáltatása. Olyat is láttam, hogy a Surface a megjelenése előtt egy nappal hirtelen feltűnt egy sorozatban, és másodpercekig középpontban maradt. Felcsatolták rá a klaviatúrát, kihajtották a hátlapján lévő támasztót, és elkezdtek rajta dolgozni. Gondolom, ez a fajta hirdetés jóval drágább, mint egy reklám az adott sorozat közben, ugyanakkor garantáltan látja a tévénéző a bemutatni kívánt terméket. Olyannal is találkoztam, hogy egy autó újdonságait kezdik bemutatni egy sorozat közben. A főszereplők elkezdenek beszélni arról, hogy milyen hasznos ez a funkció, sőt, még azt is megkérdezhetik, hogy a te kocsidban van-e ilyen. találkoztam olyannal is, hogy egy ország vagy egy állam támogat egy sorozatot. Ilyenkor sok csodálatos felvételt lehet látni az adott területről, így növelve a turisták számát.
Téged mennyire zavarnak az ilyen hirdetések? Szerinted fogékonyabb az ember az ilyen típusú reklámokra?