A Quintly elemzése szerint a napi rendszerességű márkázott tartalom száma a Facebookon 36%-kal, az Instagramon pedig 14%-al nőtt. Ugyanakkor a hasonló jellegű posztok száma 2 százalékkal csökkent a Twitteren.
Bár egyes kisebb közösségi hálózatok gyorsabban bővülnek a Facebooknál, a nagy márkák lojálisak, sőt növelték is a márkázott üzeneteik számát tavaly. A Facebookon mért magas növekedés arra utal, hogy nincs igazuk azoknak, akik már-már temetik a vállalatot.
Ugyanakkor a Quintly social media elemzője szerint teljesen indokolt, hogy a vállalati aktivitás egyre magasabb az Instán is, hiszen ez a közösség még dinamikusan nő, nem annyira telített, mint a Twitter és a Facebook. Az Instagram többek közt azért értékes felület a márkák számára, mert ezen a felületen a legmagasabb a márkázott tartalmat elfogadók aránya.
Forrás: www.adweek.com
Comments are closed.