Amerikában a Marvel képregényekre épülő filmek az egyik legtöbb bevételt hozó franchise a filmezés történetében (még két év, és a legtöbbet hozó lesz). Röpke 6 év alatt, 8 filmmel, több mint 5,5 milliárd dollárt kaszáltak.Ennek örömére 2013 szeptemberében elindították saját TV-sorozatukat Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D. címmel. Mindenki nagy érdeklődéssel figyelte, hogy mi lesz a szuperhősös mozifilmekkel a TV-ben. Az első héten még igen szép nézettséget hoztak, annak köszönhetően, hogy nem egy teljesen új sorozatról beszélünk. A teljes nézettség 17 milliós volt. Aztán, ahogy teltek-múltak az epizódok, a nézettség stabilan csökkent, és most a 12. részt már csak 9,5 millió ember nézte. Ez azt jelenti, hogy majdnem minden második nézőjét elvesztette a sorozat. Ezt a mélyrepülést látva, nem lenne érdemes arra fogadni, hogy lesz második évad. De ez nem ilyen egyszerű. A Marvel filmek hatalmas bevételeket produkálnak, és még az is belefér, hogy a TV-sorozatukat előzetesként és kedvcsinálóként használják a mozihoz: a Thor 2. részének bemutatója előtt a sorozatban konkrét eseményekre hivatkoztak a filmből. Úgy látszik, újfajta mozifilm-promóciót sikerült kitalálnia a Marvel-jogokat birtokló vállalatnak.