A nyári frissítő válogatások után, ha a borongós őszi napokon még hiszünk az offline kampányok erejében, íme néhány példa, amit érdemes inspirációként elővenni, amikor koncepciót kell gyártani. Nehéz persze elhinni, hogy a termék, a termék kedvezményes ára, meg egy kedves hangulatú (de olcsó) stock fotóból álló kombináción kívül van még élet ezen a területen is. Ja, és ahogyan már írtam egy korábbi posztban, minden elismerésem az alkotóknak, beleértve az ügyféloldalt is, aki elég bátor volt ahhoz, hogy kiemelkedjen a „ne csináljunk semmi szokatlant, abból nem is lehet semmi baj” irányelvből.
Az alábbi válogatás mindegyike esetében a reklámozók azt tekinteték kiindulási pontként, hogy hosszas szöveges magyarázat helyett egy erős vizuális üzenettel hassanak a befogadó agyára. Természetesen téve mindezt egyértelmű asszociációs lánccal, rövid, de meredek dekódolási görbével.
Az első részben az autóipart vettem górcső alá. Egy-egy témán belül több verziót is kerestem, vagy egy-egy vizuális megoldást több gyártó szemszögéből is megmutatok, akár különböző üzenettel, érdekes megnézni, melyik gyártó hogyan oldja meg az adott feladatot és él a vizuális eszközökkel.
A végére két igazi csemegét hagytam, az egyik egy TCR megközelítés, a másik pedig a modellautók világába kalauzol el minket. Ez az én személyes kedvencem, neked melyik tetszik a legjobban?
VW – Parkolási asszisztens
Peugeot – parkolási asszisztens
Ford Transit – Része az üzletnek
VW haszonjárművek– A tökéletes jármű terepviszonyokra
VW haszonjárművek – amikor a luxus és a munka találkozik
VW haszonjárművek – Tarrot
BMW Prémium Selection – Érezd magad biztonságban
Land Rover – Az igazi „joyride”
Fiat – „Don’t text and drive”
Hotwheels – Tedd féltékennyé Aput!