Zoho a megújult CRM szoftverével és egy új, értékesítési szakemberek e-mail fiókjai üzeneteinek direkt feldolgozását és rendszerezését megcélzó újításával olyan CRM óriások közelébe szeretne érni, mint a Salesforce és a Microsoft.
Zoho az üzleti alkalmazások terén elég jól ismert szolgáltató, gondoljuk csak a Zoho CRM-re, ami ma már egy nagyon sikeres rendszer versenyképes üzleti modellel. ManageEngine nevű megoldásuk vevőbázisa nem kevesebb, mint 5000 céggel indult 2005-ben és ma már 90,000-nél is több vállalat használja. Hatvan százaléka a Fortune 500 vállalatoknak használja a ManageEngine-t, köztük olyan nevek, mint a Disney, a Sony és a Lufthansa.
Elektronikus levél feldolgozás és CRM
A legújabb Zoho CRM szoftver bevezetése során egy új terméket dobott piacra a cég, melynek neve SalesInBox; egy külön e-mail kliens kifejezetten üzletkötők számára. A SalesInbox szakít az e-mail kliensek hagyományos oszlopszerű elrendezésével és ahelyett, hogy megmutatná táblázatos rendezésben az érkezési dátum, feladó és egyéb alapvető információkat, a SalesInBox adott felhasználó CRM rendszer – Zoho vagy Salesforce – adatai segítségével összekapcsolja azokat a felhasználó e-mail fiókjával és lehetőségekbe, megállapodásokba csoportosítja azokat, kvázi projektesíti. A szűrők lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy tovább szofisztikálják az emailek feldolgozását és különböző értesítéseket állítsanak be maguknak feladatként a beérkező új e-mail üzenetek információi alapján. A CRM alkalmazás automatikusan hozza létre a mappákat, követi az ügyfeleket és ügyleteket adott hónapban, és lehetővé teszi, hogy a felhasználók más testreszabott mappákat hozzanak létre. A mappákban idősoros alapon is tudják rendezni a kapcsolódó információkat, relevancia szerint tudják csoportosítani az e-maileket és elemezés útján új lehetőségeket is kereshetnek a már meglévő, rendszerezett e-mail üzenetek tartalmában.
Comments are closed.