A divatszakma közelebb áll a Deutsche Telekomhoz, mint gondolnánk.
A cég új Fashion Fusion név alatt futó projektjére rögtön pályázatot is hirdetett, melynek keretében egy digitális életstílus márkán dolgoznak. Az okosruha fogalma a technológiai és a divatszakma összeolvadását jelenti – állítják a Telekomnál. “Olyan ruhadarabokat és kiegészítőket akarunk fejleszteni, amelyek okosak, és felcsatlakoznak a világhálóra” – nyilatkozta Antje Hundhausen, a vállalat alelnöke.
A Deutsche Telekom egy pályázatot hirdetett meg a témában. Divat és startup cégek, valamint techvállalatok egyaránt jelentkeztek az ötletversenyre Európa minden szegletéből. A legjobb ötleteket ősztől három hónapon át egy berlini laborban fejleszthetik tovább profi coachok segítségével. A győztest januárban a berlini Divathéten hirdeti ki a divatvilágból és a techszektorból összeválogatott zsűri.
Íme, a döntősök:
https://fashionfusion.telekom.com/news/meet-the-finalists-the-12-chosen-teams-of-fashion-fusion
Forrás: telekom.com, mediainfo.hu
Comments are closed.