Ha riasztás van, azonnal cselekedni kell. Így van ez a közösségi médiában megjelenő cégek életében is. A Ford például rendszeresen tweetel, sőt egyszerre több accounttal is jelen van a mikroblogon, így mindig azonnal értesül a róla keringő „pletykákról”, ráadásul a CoTweetnek köszönhetően a kommunikációja összehangolt és következetes is.
Egy követ fújjunk!
Sokszor halljuk, hogy a személyes kontaktus hűségnövelő erejére építő CRM egyik jó eszköze lehet a Twitter, de csak akkor, ha rendszeresen és következetesen kommunikálunk rajta keresztül a fogyasztóinkkal. Egy nagy cégnél viszont előfordul, hogy nem elég egy accounttal twitterezni. Mivel a kommunikációban a következetesség legalább annyira fontos, mint a rendszeresség, jó, ha egy követ fújnak a különböző accountok mögött tevékenykedő közösségimédia-menedzserek. Ebben segít nekik a CoTweet.
Egy login – öt account
Az alkalmazással minden egyes account átláthatja a cég összes accountjának tweetjét, hogy ne legyen kavarodás, duplikálás, és lehetőleg valamennyien ugyanazon csapás mentén írják bejegyzéseiket. Jobban kézben lehet hát tartani a kommunikációt. Egy CoTweet-loginnal öt céges accountot is kézben lehet tartani, méghozzá egyszerre. Mindenki tud mindenről, sőt, nagyszerű segítség abban is, hogy naprakészek legyünk a márkát vagy a céget érintő fogyasztói véleményekből.
RSVP ASAP
A CoTweet – ahogy ők mondják – cégünk közösségi médiás riasztóberendezése lehet. Az összehangolt accounttevékenység pedig ezek szerint az azonnali tűzoltás. Ennek köszönhetően a cég ott lép, ahol kell, akkor, amikor kell, és közben ügyesen építi a márkát, no meg, persze, a fogyasztói hűséget.