Az előző részben beszéltem már az első 3 Bond-film női szereplőiről, most az évtized többi filmjét veszem górcső alá. A következő film a sorban a Thunderball (1965).
Ebben a filmben két nagyon különböző női szereplő van. Az egyik Domino (Miss France 1958), aki a korábbi filmekhez hasonlóan a gyönyörű, eltartott, engedelmes, a kor szellemének megfelelő nőt alakít. A másik női szereplő, Fiona, az „új hullámot” képviseli. Független, öntudatos, … bérgyilkos. Ebben a filmben jól megfigyelhető az átmenet, ami ekkora már a világban is elkezdődött. A következő filmben ez az átmenet tovább fokozódik. A „You only live twice” című filmben már 3 fontosabb női szereplő tűnik fel, de itt már mindhárman az új trendeket képviselik. Kettő a japán titkosszolgálatnak dolgozik, egy pedig Bond ellenségének, Blofeldnek. Az évtized utolsó filmjében (On her Majesy’s secret service, 1969), Bond feleséget talál magának. Kiszemeltje egy gazdag maffiózó erősen problémás lánya. Teresa (Tracy) öngyilkos akar lenni, amikor Bond megmenti, itt kezdődik a szerelem. Ő az egyetlen Bond-lány, akibe a főszereplő valóban szerelmes lesz. A történetnek nem lehet happy end a vége, így Tracyt Blofeld lelövi az esküvő után közvetlenül. A későbbi filmekben Bond karakterét erősen meghatározza ez a veszteség, és a nőkhöz sem úgy áll, mint eddig.
A következő évtizedben a Bond-lányok szerepköre tovább színesedik, végleg átengedve a terepet a szép, független nőknek.