A Salesforce Service Cloud következő generációja magában foglal különböző partneralkalmazásokat és alkalmazásfejlesztő eszközöket, mobilalkalmazás-fejlesztő csomagokat és a produktivitást elősegítő megoldásokat. A Salesforce szerint a felhőszolgáltatás frissítésének célja, hogy a vállalatok jobban megfeleljenek a többcsatornás szolgáltatások modern ügyféligényeinek. Így gyors, személyre szabott szolgáltatásokat tudnak biztosítani.
A frissítés célcsoportja egyrészt a nagy szervezetek és multinacionális vállalatok, melyek sok esetben komoly nehézségekbe ütköznek régi, robosztus és nehezen megkerülhető ügyfélszolgálati rendszereik működtetése kapcsán. Ugyanakkor a kisebb vállalatok növekedési lehetőségeit is hatékonyan tudja támogatni az új szolgáltatáscsomag.
Drag-and-Drop, kód nélküli telepítés
A szolgáltatásfelhő egyik újítása a Service Out-of-the-Box szolgáltatás, amely egyszerű módon biztosítja a felhasználók számára, hogy modern ügyfélszolgálati központot hozzanak létre. Ez magában foglal előre definiált ügyfélkezelési folyamatokat, valamint támogatja az e-mail és a közösségi média integrációját. Az AppExchange és a Lightning App Builder szolgáltatásfrissítésekkel a Salesforce felhasználók egyszerű és gyors módon új szolgáltatáselemeket hozhatnak létre. Az AppExchange piactér olyan partneralkalmazásokat tartalmaz, mint például a call center menedzsment, az IoT eszközök nyomon követése és iparági alkalmazások.
A Salesforce új lehetőségeket is biztosít a Lightning Service Console-hoz, támogatva ezzel a jegykezelőket és az operátorokat a gyorsabb problémamegoldásban. Például a Kanban olyan vizuális irányítópultot kínál, amely megkönnyíti az esetek kezelését. A Community Agent 360 pedig lehetővé teszi az operátorok számára, hogy az ügyfelek legfrissebb eseteit teljes körűen körbe tudják járni a fórumközösségek, az online tartalmak és a cikkekhez írt megjegyzések alapján.
Comments are closed.