A minap kedvenc blogjaim egyikén ráakadtam egy egyszerű, de nagyszerű megoldásra, ami összehozza az “Életre kelti a hajad” szlogent a képi megjelenítéssel. Az IKEA nagyszerű RGB Billboardja után újra lett egy üdítő színfolt az ambient reklámozásban. Ez a nagyszerű svéd citylight hangérzékelőkkel van felszerelve, amelyek felismerve a közeledő metró hangját, aktivizálják a hirdetés videóját. Ez a játékos, reszponzív, látványos megoldás arra ösztönöz, hogy azonnal időpontot foglaljak a fodrászomhoz, Csongihoz, valamint elmossa a digitális és az ambient reklámozás határiait.
A reklám az Akestam Holst nevű reklámügynökség és a Stopp prodkciós iroda munkája. Stopp in Stockholm szerint a hirdetést csak egy napra tervezték felállítani, de a sikeres fogadtatás után úgy döntöttek, további 4 napig kint hagyják a reklámot, hogy a hirdetők lássák, mennyi lehetőség rejlik az általuk kínált reklámfelületekben.