Habár a Stories funkció csak 2016 augusztusától elérhető az Instagramon, a reklámok máris teret nyertek a 24 óra alatt eltűnő tartalmak között. Az első hirdetők között van az Airbnb, a Nike és a Buick is.
A Stories bevezetése, bár sokak szerint egyértelmű Snapchat koppintás, siker sztorinak tekinthető, hiszen használóinak száma mára eléri a 150 milliót, ami 50%-os növekedést jelent az elmúlt 3 hónapban.
Az új hirdetési lehetőséggel 30 márka élhet első körben, köztük a Capital One, a Nike, az Asos, az Airbnb és a Buick. A megjelenések sikerességét első körben csak az elér felhasználók számával mérik, a későbbiek várható azonban az oldallátogatások mérése is.
A Stories hirdetések a platform aukciós oldalán kerülnek értékesítésre egy automatizált rendszer támogatásával, ami költség/1000 megjelenés alapon fogja meghatározni a díjat. A reklámok célozhatók nem, életkor és lokáció alapján.
Azt, hogy kinek mennyi hirdetés jelenik meg és milyen sűrűn, az egyéni felhasználói szokások befolyásolják. A rendszer figyelembe veszik, hogy felhasználó végignézi-e a tartalmakat a Stories-ban vagy gyorsan léptet-e a következőre, esetleg teljesen ignorálja és soha nem nézi meg az oda feltöltött képeket és videókat.
Néhány héten belül azok a cégek, akik az Instagram Business toolt használják, látni fogják a Storieshoz kapcsolódó adatokat.
A legnépszerűbb Stories tartalmakat eddig is márkák töltötték fel. A héten például a Mercedes Benz szervezett kulisszatitkok túrát a North American International Auto Show-n Detroitban.
Comments are closed.