A Microsoft és a Dun & Bradstreet közötti új stratégiai megállapodás egyszerű és integrált hozzáférést biztosít a Microsoft Dynamics 365 felhasználói számára a D & B globális vállalati információs adatbázisához. Hatalmas adatbázisuk több mint 265 millió vállalkozást tartalmaz világszerte. Ez különösen hasznos a B2B értékesítési csoportok és az ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) számára.
A Dun & Bradstreet adatbázist a Fortune 500 közel 90 százaléka, valamint rengeteg különböző méretű vállalat használja. Elsődleges felhasználási területeik a B2B értékesítés és marketing, az értékesítési lehetőségek elemzése, a kockázatkezelés, a hiteltörténet-kezelés és az ellátási lánc elemzés. Ezzel az adatintegrálással azok az ügyfelek, akik rendelkeznek Dun & Bradstreet és Dynamics 365 előfizetéssel, automatikusan hozzáférnek a D & B adatokhoz a CRM rendszerükben.
A Microsoft közös adatszolgáltatása segítségével a D-U-N-S számok és az alapvető üzleti adatok integrálva lesznek a Dynamics 365 felhasználók számára. Ezen túlmenően a Dun & Bradstreet központi alkalmazásait és új szolgáltatásait már a Microsoft Azure-on fejleszti majd a jövőben.
Dun & Bradstreet digitális átalakulása
A D & B 2013 óta tesz lépéseket működése átalakítására és korszerűsítésére. A 176 éves vállalat arra törekszik, hogy adatai és elemzései mindig a legfrissebbek legyenek.
A Microsofttal közös új kezdeményezés az elmúlt négy év üzleti átalakulásán alapul. Ennek során a cég egyre több termékét konvertálta felhő alapú DaaS (Data-As-A-Service) megoldásra. A Microsoft Azure cloud platformja segít a D & B-nek az ügyféligények kielégítésében, mivel gyorsabb frissítéseket és nagyobb skálázhatóságot tesz lehetővé, mint a D & B korábbi rendszerei.
Comments are closed.