Négymillióval kevesebb felhasználóval bővült a Twitter az idei 3. negyedévben, mint a másodikban, ami nagyban befolyásolhatja az oldal vonzerejét a hirdetők felé. Ezzel lehet összefüggésben a nemrégiben történt 8 százalékos munkaerő leépítéssel is.
A közösségi oldal reklámbevételei 57 százalékkal nőttek az idei harmadik negyedévben az egy évvel korábbi eredményhez képest. Ez főleg az oldal új reklámeszközeinek volt köszönhető, egyes videós hirdetésekért például csak akkor kell fizetni, ha legalább 3 másodpercig nézi, aki rákattint. A Twitter törekszik arra is, hogy minél egyszerűbbé tegye a felületet a felhasználók számára.
A harmadik negyedévben 589 millió dollárt tettek ki az oldal reklámbevételei, ennek 86 százaléka a mobilos felülteken realizálódott. A havonta legalább egyszer fellátogató felhasználók száma 320 millió volt, ami 11 százalékos éves szintű és 1,3 százalékos negyedéves szintű növekedést jelent. A közönség 80 százaléka használ mobilt a twitterezésre. A cég nettó vesztesége 131 millió dollár volt, ami előrelépés az egy évvel korábbi 175 millióhoz képest.