Az Indiegogo rendszerén keresztüli közösségi finanszírozás lehetővé teszi az embereknek, hogy összefogjanak a számukra fontos ötletek miatt, és együtt ösztönözzék ezek életre keltését. Akár a legújabb technológiát keresi valaki, akár támogatni szeretné a kedvenc független filmkészítőjét, akár egy fontos ügyet segít, mindenki találhat valamit, ami inspiráló lehet számára az Indiegogon.
A közösségi finanszírozás izgalmas lehetőségeket jelent mind a támogatók, mind a vállalkozók számára, de vannak olyan alapvető tények, amelyeket minden támogatónak tudnia kell.
Mit jelentenek a termékszakaszok az Indiegogó rendszerében?
A termékszakaszok lehetővé teszik a támogatók számára, hogy a Tech & Innovation kategóriában fizikai termékekkel kapcsolatos kampányokat fedezzenek fel a termékfejlesztés különböző szakaszaiban.
A Product Stage, vagyis termékszakasz-kategóriák a következőket jelentik:
- Koncepció: A “Koncepció” szakaszban levő kampányoknak van egy ötletük egy fizikai termékre, amit el akarnak készíteni. Ez azt jelenti, hogy létezik már egy makettek vagy 3D megjelenítés, amikkel bemutatható a termék megjelenése vagy funkcionalitása.
- Prototípus: A “Prototípus” szakaszban lévő kampányok a fizikai termék működő változatát mutatják már be, ami a végtermék főbb jellemzőivel és funkcionalitásával is rendelkezik.
- Termelés: A “Termelés” szakaszban a kampányok már a fizikai termék működő változatát tartalmazzák, és ezt a terméket állítják elő, gyártják támogatók számára, amit képeken vagy videókkal támasztanak alá (például szerszámokról, formákróél, legyártott alkatrészekről és magáról a végtermékről).
- Szállítás: A “Szállítás” szakaszban lévő kampányok már elkészítették a végtermékeiket, és elkezdték azt a támogatóknak kiküldeni.
Hogyan hagyja jóvá az Indiegogo csapata a termékszakaszokat?
Az Indiegogo áttekinti a kampányoldalon felsorolt infókat – ugyanazokat az információkat látják, mint te! Ha rendelkezésre állnak a megfelelő információk, akkor a terméket arra a termékszakaszra hagyják jóvá, amit a kampányoló kiválasztott.
Hogyan zajlik le a termékszakasz eljárás?
Az első lépés az, hogy a kampányoló kiválasztja a kívánt termékszakaszt, majd a kampányoldalon vagy a frissítésekben közlik a gyártási folyamattal kapcsolatos konkrét információkat. Ezután az Indiegogo áttekinti a megadott információkat, dönt a megfelelő termékszakaszról, és értesíti a kampányolót.
Az Indiegogo felületén minden kampány ugyanabban a szakaszban kezdődik?
Nem, az Indiegogo nyitott platform, és a fejlesztési ciklus bármely pontján álló projektet szívesen befogad.
Hol lehet többet megtudni az Indiegogo kampányok előrehaladásáról?
A legjobb, ha átolvasod a kampányoldalt (történet, frissítések, megjegyzések stb.), és megnézed a kampányoló által közétett részleteket. A videók és képek jó források a termék fejlesztésének megismerésére.
Miért nem minden kampány rendelkezik termékszakaszokkal?
A termékszakaszok csak azokban a kampányokban érhetők el, amik a Tech & Innovation kategória alá tartoznak és fizikai termékről szól.
Honnan tudhatod, hogy egy Indiegogo kampánynak van-e egy adott termékszakasza?
Az összes termékszakasz jelvényként a kampányoldal Áttekintés szakaszában megtalálható. Ha egy kampánynak nincs fizikai terméke, akkor nem kaphat termékszakasz jelvényt sem.
Comments are closed.