A Bónusz Brigád a tudatos vásárlás gondolatát állította újrapozícionáló kampánya középpontjába.
A vásárlók figyelmét arra hívják fel, hogyha éttermet, utazást vagy kikapcsolódási lehetőséget keresnek, akkor elsőként a Bónusz Brigád oldalát nézzék meg, mert ott rengeteg kedvezmény várja őket. Az üzenet bizonyára célba ér majd, mert a kuponos oldalak célcsoportja leginkább a tudatos vásárlók, éppen ideje volt nekik szóló kampányt készíteni.
A kampány szerintem kissé semmitmondóra sikerült, viszont okos ötlet volt a kedvezmények tematikája és célcsoportja szerint összeállítani a kampány médiamixét:
- Az utazásról szóló tematikát az egész országban megjelenítik. Az utcai kampányban 65 citylight és 115 óriásplakát közvetítette a Bónusz Brigád üzenetét.
- Azonban a kikapcsolódásról és az éttermi szolgáltatásokról szólót csak célzottan Pest megyében, mert a statisztikák szerint az internetezők egyharmada itt él. Az internetes médiafelületek között szerepel a Facebook, a Google és a YouTube.