Az adatbázis alapú kommunikáció megkerülhetetlen. Újabb hódításaként már a televízióban sugárzott reklámokat is képes testre szabni. Az AdAge és „magyar hangja”, a kreatív online cikke alapján az NBCU+ már gyakorlatilag geomarketing megoldást alkalmaz. Részletek a kreatív cikkében, alább…Az NBC Universal anyacége, a Comcast új fejlesztésével jobban targetálható kampányokat ígér a marketingeseknek. Az NBCU+ az on demand tartalmaknál cím szerint képes targetálni – írja az Advertising Age.
Az NBCU+ azért készült, hogy a fogyasztói szegmentáción, fejlett analitikán és targetáláson keresztül növelje a médiavásárlás hatékonyságát, monda el Linda Yaccarino, az NBC Universal marketing és sales elnöke.
A termék lehetővé teszi a marketingesek számára, hogy az NBC Universal nemzetközi műsorszóró és kábelhálózatán VOD (video on demand) szolgáltatás esetén háztartás szerint targetálják hirdetéseiket. A VOD targetálás elérhető a Comcast teljes, 20 millió háztartást nyilvántartó adatbázisában.
Az élő tévéadásban nem lehet adott háztartásra targetált hirdetést elhelyezni, de a fejlesztést ígérete szerint további optimalizálásra használja a szolgáltató. A jövőben az NBCU+ segítségével például, ha egy luxusautó-forgalmazó luxusautó-tulajdonosokat célozna, a fejlesztés segíthet megtalálni azokat a területeket, ahol magasabb a potenciális célcsoport aránya.