A megoldás: a Base Apollo mint az értékesítés tudományos platformja pozícionálja magát a piacon. Az Apollo jelentősen eltér a hagyományos analitikai eszközöktől; preskriptív analitikán alapuló számítási modelljei túlmutatnak a szimpla hisztorikus adatelemzésen és a prediktív előrejelzéseken, ugyanis a prediktív kimeneteket kombinálja az azokat követő lehetséges döntések, valamint azok várható hatásainak elvárt, vagy vélt eredményeivel. Így az értékesítési csapatok olyan akciókat hajthatnak végre, melyekkel legnagyobb valószínűséggel tudják a legjobb eredményt elérni adott ügyfélprojekten.
Hogyan támogatja a CRM-et: az értékesítési tevékenység mélyreható elemzése, az adatok feldolgozása komoly számítási kapacitást igényel: valamennyi tranzakció valamennyi adatát tárolni kell, a megállapodást megelőző stációkat tárolni és elemezni kell és a kommunikációs történet feldolgozása is elengedhetetlen. Az Apollo begyűjti az adatokat, elemzi azokat, kiértékeli az adatcsomópontokat és javaslatokat ad. Ahogy időben haladunk előre az alkalmazásában, egyre pontosabb üzleti célokat, akciókat és lépéseket tud az értékesítési vezetők számára megfogalmazni.
Integráció: alapértelmezetten a Base CRM-mel, de kapcsolatban tud állni a legtöbb létező CRM-mel
Magukról mondják: Az egyetlen értékesítést támogató tudományos platform, ami számszerűsíthető és tettekre váltható valós lehetőségeket biztosít.
Honlap: https://getbase.com/apollo/
Bónusz pontok:
- iOS és Android mobil alkalmazások, amelyek az egyik legjobb a mobil értékesítési CRM alkalmazások piacán
- Base elismert szereplő a Gartner Sales Force Automation Magic Quadrant-ban
- 14 napos ingyenes kipróbálási lehetőség
Comments are closed.