Nem olyan régen vettem egy használt autót, amit természetesen el is vittem egy szervizbe. Aki járt már autójavítóban, az tudja, hogy nem is olyan egyszerű kiválasztani a megfelelő helyet. Sajnos sokat lehet hallani arról, hogy miket művelnek bizonyos szervizek, függetlenül a márkától, és függetlenül attól, hogy hivatalos márkaszerviz-e vagy sem.
Én nagyon egyszerűen választottam, megkerestem a munkahelyemhez közeli, normális weboldallal rendelkező garázst. Nem is kellett sokat keresgélnem, találtam egy közepes méretű márkafüggetlen szervizt. Elvittem az autómat, otthagytam, és minden rendben volt, egy sima fékbetétcserét kellett csinálni. Az első kellemes meglepetés akkor ért, amikor közölték, hogy a féktárcsát nem kellett kicserélni, meg tudták oldani anélkül. Én teljesen fel voltam rá készülve, hogy azt is cserélik, merthogy az simán benne van a pakliban. Szóval kellemes meglepetés megvolt. Teltek múltak a hetek, amikor is kaptam egy SMS-t a szerviztől, hogy 4 hét múlva lejár a műszaki vizsga az autón. Teljesen meg voltam döbbenve! Egy ilyen műhely CRM-rendszert tart fent? Hogy lehet ez? Az normális, hogy a márkaszervizeknél létezik ilyen, már 10 évvel ezelőtt is létezett, de egy sarki autójavítónál? Lényeg a lényeg, engem megnyertek maguknak, az autómat ma reggel dobtam le a műszaki vizsga előkészítésére és levizsgáztatására.