Ahogy a legtöbb trendi divatmárka, úgy a Forever 21 is komoly marketing stratégiával képviselteti magát a közösségi médiában. A versenytársak azonban most elkezdhetik törni a fejüket, hiszen az amerikai cég olyan menő kampányt indított a napokban, amit nagyon nehéz lesz felülmúlni.
A Forever 21 világszerte ismert ruhamárka, bár az Egyesült Államokban és Ázsiában találkozhatunk vele a legtöbb helyen. Stabil social media bázissal rendelkezik, a Facebook-on több mint 11, az Instagramon 7,5 millió követője van.
Nagyjából fél évvel ezelőtt kezdett el a Breakfast nevű ügynökség megtervezni és kivitelezni egy hatalmas fából, fémből és textilből (és persze sok másfajta anyagból) épített kijelzőt, mely az Instagrammal szinkronizálva a megfelelő hashtaggel ellátott fotókat megjeleníti. De hogyan?
A tábla a jól megszokott LED-ek helyett 80×80, azaz összesen 6.400 darab orsóból áll, melyek mindegyikén egy-egy 36 színből álló szivárványos szalag található. A digitális szinkronizálásnak és a mechanikus szerkezetnek köszönhetően mindig az a szín látható orsókon, mely az adott ponton az Instagramra feltöltött kép megjelenítéséhez szükséges.
A kampányhoz készített „behind the scenes” videó nem csak a működését, de a készítését is bemutatja a textil kijelzőnek:
A feltöltött és a #F21ThreadScreen hashtaggel ellátott képeket július 28-ig nézhetjük meg textil pixelekből összeállítva. A f21threadscreen.com oldalon folyamatos live stream fut, élőben nézhetjük, ahogy egyik kép a másik után jelenik meg a színes kis szalagok segítségével.
A live stream itt érhető el:
A rendszert idő közben már tesztelték egyszerűbb videók megjelenítésére is, de sajnos az az orsók nem tudnak olyan gyorsan mozogni, hogy színesben is élvezhető végeredményt adjon. Fekete- fehérben viszont működik a dolog, és elég menő:
Comments are closed.