Az amerikai androidosok wi-fin kapcsolódva letöltés nélkül próbálhatják ki a hirdetési platformon keresztül ajánlott szoftvereket.
A Google ismét szintet lépett reklámozás terén, azaz elindította az egyperces streamelt szoftver demókat. A keresőóriás szervereiről a szóban forgó hirdetések a telefonra közvetítik az ajánlott alkalmazást, amit hatvan másodpercen át ki is próbálhat a felhasználó, hogy ez alapján döntse el, érdekli-e, vagy sem.
Az app streaming szolgáltatást múlt hónapban úgy mutatta be a Google, mint keresési funkció. Mostantól azonban az androidos (Lollipop és Marshmallow) telefonok amerikai tulajdonosai hirdetésben is találkozhatnak vele.
[Kattints a képre a bemutató gif-ért!]
A vállalat a későbbiekben szélesebb körben is elérhetővé teszi ezt a reklámozási módszert, ami nem csak őszintébb mint a videós hirdetések, de hasznosabb is, hiszen azonnal és telepítés nélkül próbálhatók ki az egyes szoftverek.
Forrás: IT café