A fiatalok a barátaikkal folytatott csevegésekhez leginkább csetelőprogramokat használnak, mint a Snapchat. Az Adestra felmérése szerint — melynek keretében 1200 fiatalt kérdeztek meg — azonban a márkákkal való kommunikáció során a 14-18 évesek többsége (68%) az e-mailt preferálja. Az értesítéseket és az sms üzeneteket ezzel szemben a fiatalok mindössze 7-7 százaléka preferálja.
A fiatal korosztály mellett az Y generáció (73%) és a baby boomerek (75%) is kedvelik az e-mailes kommunikációt. Ennek ellenére a kereskedőknek és a márkáknak módjával kellene használni ezt a kommunikációs formát: a megkérdezettek 60 százaléka érzi úgy, hogy túl sok promóciós hírlevelet kap.
Éles a verseny a fogyasztók levelesládáiban, nehéz kitűnni. A tizenévesek 73 százaléka szokott a telefonján végigfutni az emailjein, ilyenkor a másodperc törtrésze alatt döntik el egy-egy levélről, hogy megnyissák, vagy egy mozdulattal töröljék.
Forrás: www.mediainfo.hu