A felhasználókat csak mobilon örvendeztetik meg a teljes képernyős reklámokkal, sőt, aktív szerepet is kapnak.
Elsőre ránézésre teljesen hétköznapi hirdetésnek néznek ki a Canvasban készült reklámok, de egy kattintás és a felhasználó már egy hatalmas vásznat barangolhat be kedve szerint. A Canvas azonnal, globálisan elérhető a hirdetők számára, használata nem igényel különösebb szaktudást.
(forrás: Facebook) [+]
A Power Editorból elérhető szerkesztő a tavaly szeptemberben bevezetett Carousel (3-5 kép bejegyzésenként végfelhasználói interakcióval) teljes képernyőn való továbbgondolása, igény szerinti tartalommal, amiből akár egy önálló microsite is kiépíthető.
Mivel a tartalmak a Facebook szerverein kerülnek tárolásra, megeshet, hogy tízszer gyorsabban töltődik majd be a vászon egy átlagos mobilra optimalizált weboldalhoz képest.
A potenciális hirdetők számára demóoldal is rendelkezésre áll az ismerkedésre.
(forrás: Facebook) [+]
A kezdeti tapasztalatok alapján a felhasználók több mint fele (53 százaléka) legalább a vászon felét végigpörgeti, mielőtt kilép a hirdetésből. Ezek a számok magukért beszélnek még akkor is, ha az előzetes tesztekben olyan cégek vettek részt, mint az ASUS, a BMW, vagy a Coca-Cola.
Forrás: IT café