Sok helyen – így a Tudásbázison is – olvashattunk róla korábban, hogy a 2013-as év szava a „selfie” lett. E szó életre hívásához és gyors elterjedéséhez szükség volt a Facebookra és természetesen az okostelefonokra is, amelyekkel könnyen, gyorsan elkészülhet és megosztásra kerülhet a jól sikerült, divatos önfotó.
Az angol királyi családot nem szükséges bemutatnom, velük bármit el lehet adni elsősorban Angliában, de szinte bárhol a világon.
Ha ezeket az elemeket összerakjuk, máris megvan a bombabiztos trendi recept egy igazán ütős reklámra. Mi is lehetne ez más, mint egy jól kivitelezett selfie a királyi családról.
Kár, hogy az angol Glamour magazinban megjelent fotók nem teljesen valóságosak, hiszen hasonmásokkal készítette őket Alison Jackson, de ezzel együtt, vagy épp ezért nagyon emberiek és szerethetők.
A notonthehighstreet.com online brand ismertségén pedig minden bizonnyal nagyot lendít a királyi selfie.