A Salesforce május 18-án bejelentette az első negyedévi 2018-as pénzügyi eredményt, amely alapján ismét erős üzleti eredményeket ért el.
A negyedévre a Salesforce 2,39 milliárd dolláros bevételt ért el, 25% -os éves árbevétel-növekmény mellett. A Salesforce módosított előrejelzést adott a 2018-as második negyedéves várható árbevételre, mintegy 2,51 milliárd dollárról 2,52 milliárd dollárra számítanak, ami 23-24 százalékos növekedést jelent az előző, azaz az idei évhez képest.
“A vállalati szoftverek történetében egyetlen másik vállalat sem tudott ilyen gyors növekedési ütemet produkálni” – mondta Marc Benioff, a Salesforce vezérigazgatója, a cég pénzügyi elemzői felhívása során.
Benioff megjegyezte, hogy a CRM ma a leggyorsabban növekvő vállalati szoftver kategória. Hozzátette, hogy a Gartner elemző cég szerint 2021-re a CRM lesz a legnagyobb kiadási terület a vállalati szoftverbeszerzések terén.
SalesForce Einstein
“Hatalmas lehetőségünk van arra, hogy folytassuk növekedésünket és vezető szerepünket a CRM-ben, és növeljük a Salesforce elterjedtségét” – mondta Benioff.
Miközben Benioff nagyon optimistán látja cége jövőjét, van egy olyan terület, amely még izgatottabbá teszi, mégpedig a mesterséges intelligencia (AI). A SalesForce mesterséges intelligencia alapú (AI) platformját Einsteinnek hívják – célja a CRM adatok kiaknázása, hogy segítsen a vállalatoknak felfedezni, megjósolni, ajánlani, leképezni és automatizálni további összetett, fejlett üzleti folyamatokat.
Benioff elmondta, hogy a fejlesztés alatt álló Einstein Guidance képes lesz üzleti kérdésekre cselekvési javaslatokkal kiegészített intelligens válaszokat adni.
“Bármilyen üzleti jellegű kérdésem merüljön fel, megkérdezhetem Einsteint” – mondta Benioff. “Azt hiszem, egy vezérigazgatónak különösen gyakori tapasztalat, hogy vannak bürokratikus, illetve politikus beállítottságú beosztottai , akik többnyire vagy azt mondják neked, amit hallani szeretnél, vagy amit szerinte hallanod kellene; az Einstein ezzel szemben előítéletek nélkül és elfogultságtól mentesen válaszol.”
Benioff hozzátette, hogy az Einstein iránymutatása átformálta sikerességét. Annyira hisz az AI erejében, hogy már most úgy véli, minden jövőbeli alkalmazás és képesség vállalati szinten AI-ra fog épülni.
“Nagyon hasonlít arra, ahogyan korábban beszéltünk a felhő jövőjéről, vagy a közösségi médiáról és a közösségi hálóról, mint a következő platformról, majd a mobilról, mint következő platformról, most pedig már tényleg láthatjuk, hogy az AI a következő platform” – mondta Benioff. “Mindenki egyre inkább az AI-ra fog építeni a jövőben, és ez alapvetően át fogja alakítani az összes felhasználói élményt.”
Comments are closed.