A tudatos vásárlók világában márkaként megérteni azt, mi történik a kultúránkban – fontosabb, mint valaha. A Twitter egy nagyon izgalmas kutatás eredményét tette közzé, ami feltárja a platform leggyakoribb és legnagyobb növekedést mutató témaköreit.
2016. január 1-től, 2019 június 30-ig Twitter posztok milliárdjait elemezték ki, feltárva a legtöbbet használt hashtageket, amiket nagyobb témakörökbe rendeztek. Kiszűrték az olyan örökzöld témákat, mint a sport és a politika, és azokat vizsgálták meg, amik adott időszak alatt a legnagyobb növekedést produkálták. Ezzel a módszerrel 18 témát azonosítottak be, amit egy microsite-on bárki megtekinthet, sőt akár le is tölthet. Miről beszélünk egyre többet?
Természetes emberi vágyunk, hogy boldog és egészséges életet éljünk, de az elmúlt években ez sokkal inkább fókuszba került, ahol a külső, fizikális megjelenés, testkép és diéták uralják a beszélgetéseket. #wellbeing #selfcare
Minél többet tudunk meg az univerzumról, ami körülvesz minket, annál nagyobb áhítattal tekintünk rá. Egyre nagyobb érdeklődést mutatunk a kozmosz, a Föld, a klímaváltozás, az extrém időjárás és spirituális energia témakörei iránt. #meaning #wonder
Egyre több ember próbálja magát egyre nagyobb elvárásoknak megfeleltetni, ha a bolygónk tiszteletéről, védelméről van szó. Ahogy egyre többet tudunk meg, egyre több kutatás támasztja alá, hogy mekkora árat kell fizetnünk mindennapos életvitelünk miatt, sokkal inkább fókuszba kerül a fenntartható életvitel, hogy ennek megtaláljuk a módját és tegyünk a változásért. #action #innovation
Alkotók, építők, vállalkozók csatlakoztak a művészek világához és egyre inkább elmosódik az éles határ a munka és a személyes szenvedélyek között, újra gondolva a mindennapi munkánkat és közelebb hozva ezzel a kreativitást a mainstream kultúránkba. #video #creativity
A technológia – ahogy ezt nagyon sokat emlegetjük mostanában – rengeteg dolgot megváltoztat körülöttünk. Ahogy tanulunk, ahogy alkotunk, ahogy dolgozunk. Egyre izgatottabban várjuk, hogy milyen következményekkel fog ez járni, elképzeljük a lehetőségeket, és sokkal hatásosabb, kiterjedtebb jövőt álmodunk magunknak. #technology #virtualreality
Az identitás kérdése talán még sosem volt ennyire forró téma. Az emberiség tagjai még sosem érezte ennyire igényét annak, hogy megtaláljuk önmagunkat és megalkossuk a saját szabályainkat. Egyre többen élnek „hangosan”, osztják meg az élményeiket, áttörik a megszokásokat és sokkal több nyitottságot igényelnek a társadalomtól olyan témakörökben, mint a gender kérdés vagy a különbözőség. #identity
Te melyik fenti témakört vesézed ki szívesen a social mediában?
Comments are closed.