Három üzletág, új arculat és megújult digitális ökoszisztéma
A 2005-ben indult reklámügynökség a jövőben adatvezérelt technológiai megoldásszállítóként folytatja. Az állandóságot a hatékonyság-központú gondolkodás jelenti, amivel a három üzletág más-más célcsoport mérhető sikereit támogatja.
- A Business.Crane viszi tovább a hagyományos, adatvezérelt marketing tevékenységet. Az üzleti problémákat az adattudomány, a technológia, az IT fejlesztés és az adatvezérelt marketing eszközeivel megválaszoló csapat jellemzően olyan projekteken dolgozik, amelyek felhasználói és fogyasztói adatokból indulnak és abban is végződnek, így az ügyfelek üzleti sikereit pontos számokban mutatják meg.
- A Culture.Crane csapatának kultúraspecifikus közönségmenedzsment rendszere minden szükséges ügyfél információt egy helyre csatornázva, egy egységes adatbázisba rendezve, különféle ismérvek alapján szegmentálva a célcsoportokat biztosítja a személyre szabott kommunikációt és a maximalizált fogyasztói élményt. A CRM rendszer 2016 óta számos hazai kulturális intézmény sikeres és hatékony adatalapú döntéselőkészítését és működését támogatja, és hamarosan nemzetközi piacokon is debütál.
- A tavaly útjára indult Carbon.Crane célja a karbonsemleges marketing. A csapat megoldásai úgy csökkentik a marketing kampányok karbonkibocsátását, hogy azok hatékonysága nem csökken! Az AI alapú eszközökkel a marketingcsapatok felmérhetik kampányaik CO2e kibocsátását, beazonosíthatják a csökkentési lehetőségeket és javíthatják a kampányok hatékonyságát – egyszerre.
„Ritka az, amikor az ügynökségi világban minden úgy alakul, ahogy azt eltervezik, velünk pedig ez történt. Sok munkával, rugalmassággal, nyitottsággal és kitartással a hazai piac egyik vezető adatvezérelt marketing ügynökségévé váltunk regionális és globális ügyfelekkel, regionális és globális piacokon. Folyamatosan változó, gyakran kíméletlen üzleti és HR környezetben 2-3 évente a kihívásokra válaszként megújulunk, most is ez történik: Nem csupán strukturális változásokról van szó, az üzletágak létrejötte mellett frissítettük az arculatunkat, minden üzletág saját weboldalt és social média oldalt kapott és újra gondoltuk a küldetésünket is: a szerethető, fenntartható és a társadalom érdekét szolgáló marketingtevékenység terjesztéséért dolgozunk minden nap” – mondta Bodnár József, a CRANE társ-ügyvezető igazgatója és társ-alapítója.
„Lassan két évtizede, a CRANE alapításakor olyan gondolkodást és eszközparkot akartunk elérhetővé tenni az üzleti szereplők számára, amely a minőséget helyezi előtérbe a vásárlói kommunikációban. Az adatok középpontba helyezésével nem csupán a hatékonyságon tudunk javítani, hanem kialakíthatjuk az „üzleti önismeretünket” is. Meghallva a vásárlóink véleményét, megértve elvárásaikat, viselkedésüket nem csak őket ismerjük meg jobban, hanem saját termékünkről márkánkról is pontosabb képet kaphatunk” – tette hozzá Huszics György, a CRANE társ-ügyvezető igazgatója és társ-alapítója.
A Crane a fenntartható működéssel és fejlődéssel a saját életében is kiemelten foglalkozik, így a fenti változtatásokkal egy időben új irodába költözött: 1015 Budapest, Toldy Ferenc u. 80.
További információk az üzletágak weboldalain és LinkedIn csatornáin:
Weboldalak:
LinkedIn:
A Crane-ről
A Crane egy adatvezérelt megoldásszállító, amelynek három üzletága ügyfeleink célcsoportjának minél hatékonyabb elérésén, kulturális intézmények közönségének megszólításán és a marketing karbonlábnyomának csökkentésén dolgozik. Ügyfeleink üzleti céljainak elérését az adattudomány, a technológia és a kommunikáció széles eszköztárával támogatjuk. Küldetésünk a szerethető, fenntartható és a társadalom érdekét szolgáló marketingtevékenység terjesztése.
Comments are closed.