Mint lelkes Triumph motorkerékpár tulajdonos, egyike vagyok azoknak, akik nem csak imádatuk tárgyát vásárolták meg a kasszánál, hanem a termék köré épített imidzset, márkatörténetet (heritage) és buzzt is. Ebben pedig a Triumph nagyon jó. Muszáj is neki, hiszen a japán gyártók nagyon erősek, mind a technológiában, mind az újításokban. Mindezt verhetetlen áron. Persze nem túl izgalmasak, nehéz rajongani értük (nekem is volt már japán motorom, tudom, mit beszélek) de legalább marad valami azoknak a gyártóknak is, akik a motorgyártás hőskora óta a piacon vannak, de nincsen pénzük minden modellévben újabb és újabb technikai vívmányokkal teletömött modelleket bevezetni a piacra.
Szóval ilyen a Triumph is. Kicsi, szegény, de legalább izgalmas. Már az megér egy misét, hogy csak a szezonra kiadott kiegészítők és a ruhák katalógusa közel 100 oldalas, benne szebbnél-szebb márkázott termékkel, a motoros ruháktól a csecsebecséken át egészen a gyerekjátékokig. Mindezeken túl a weboldaluk a tartalmat tekintve megmérkőzhetne egy nívósabb életstílus oldallal. A kötelező motorválaszték nem teszi ki a teljes tartalom 15 százalékát. Annál inkább a rengeteg esemény, színes-szagos videó, mindenféle látnivaló. A motorozást szeretők Mekkája. És ez nem minden. Van nekik egy saját magazinjuk, ami nemes egyszerűséggel a Triumph Spirit nevet viseli. Nem, ez nem egy modellnév, ilyen modell nem volt, nincsen jelenleg sem a palettán, a vásárlók lelkére utal. És higgyétek el nekem, meg is érinti azt. Mivel 2014-et írunk, ez a magazin már nem papírra nyomtatva érkezik meg hozzám, hanem negyedévente online verzióban, mind webre, mind telefonra optimalizált formátumban. Azokban a napokban megszűnik a világ körülöttem. Magával ragad a tartalom, együtt motorozok hegyen-völgyen át az interaktív felületen megjelenő motoros társakkal, olvasom a cikkeket, szívom magamba a sok információt. Repülnek a percek, órák. Ha szeretnél te is kicsit elmerülni a motorozás szenvedélyében, szánj rá néhány percet és kattintgasd végig az oldalt. Valahogyan így képzelem én a jó márkázott tartalmat. Nem tolakodó, nem száraz, nagyon látványos, és persze releváns mindazoknak, akiket érdekel a téma. Bravó Triumph, ez egy igazi győzelem az unalmas márkaoldalak, márkamagazinok fölött!
Itt merítheted meg lelked a motorozás szenvedélyében:
http://spirit.triumphmotorcycles.com/1/issue10/page1/