Habár mára már több mint 200 000 vállalkozás használja az Instagramot marketing célokra, éveken keresztül semmivel nem láttak több adatot a posztjaikról, mint egy átlag felhasználó. A fotómegosztó alkalmazás azonban hamarosan megoldást kínál erre a problémára és többet mutat a céges profilok esetén a like-oknál és a kommenteknél.
Az Instagram számos olyan fejlesztéssel készül, mellyel megkönnyítik a kis- és középvállalatok dolgát az app marketingcélú felhasználásában. Az új beépített dashboard segítségével már a megjelenések, az elérés és az engagement adatok is ismertté válnak a hirdetők számára, valamint ezek a számok összehasonlíthatóak lesznek a korábbi időszakok eredményeivel.
Az újítás célja, hogy a vállalkozások meg tudják vizsgálni, mely posztok teljesítenek jobban, mik azok a tartalmak, amik több reakciót váltanak ki a követőikből. Persze az így kapott eredmények nagyon könnyen ösztönözhetik őket a fizetett hirdetések felé történő elmozdulásra is, pláne, hogy az alkalmazáson belül mindössze egy mozdulat lesz egy normál posztot fizetett hirdetéssé varázsolni.
Az alkalmazásban megjelenő hirdetések is folyamatosan fejlődnek: a hónap elején megjelent a slider hirdetés, majd egy héttel később egy olyan funkció került bevezetésre, mely segítségével az online kereskedők az alapján tudnak targetálni a vásárlóikra, hogy azok milyen termékeket tettek a virtuális kosarukba.
Az újabb és újabb hirdetési formák mellett megjelenik a céges profil beállításának lehetősége is, melynél hosszabb leírással mutathatják be magukat vagy termékeiket a cégek a potenciális vásárlóknak, valamint megadhatnak elérhetőségeket is.
Az újításokat először Ausztráliában, Új-Zélandon és az Egyesül Államokban teszik elérhetővé, majd nem sokkal ezután várható a globális bevezetés a világ többi országában is.
Comments are closed.