Immár harmadjára kérdeztük meg a hazai felhasználókat arról, hogyan használják az Instagramot, mit szeretnek és mit nem? Hogy állnak a reklámokkal vagy éppen a Stories-zal? Élik-e a live videókat vagy inkább csak a hírfolyamot szeretik pörgetni. Mi rengeteg potenciált látunk az Instában, ami méltó konkurenciája nagytesójának, a Facebooknak: nem csak a felhasználók, de a márkák és a promóciós megoldások szempontjából is.
A két hónapon át tartó lekérdezési időszakot szorgos munka követte, idén rekord mennyiségű választ dolgoztunk fel: 5498-an osztottátok meg velünk Insta-felhasználási szokásaitokat. Így minden eddiginél tisztább képet alkothattunk a képmegosztó alkalmazás hazai megítéléséről, trendjeiről és a görgetési szokásokról. Az eredményeket nem tartottuk magunkban: a Kreatívval közösen workshopot szerveztünk, ahol az érdeklődőket bedobtuk az Instagram mélyvizébe.
Nem csak a legfrissebb eredményeket prezentáltuk a közönségnek, de összeszedtük a platform elmúlt éves mérföldköveit és újításait, trendeket mutattunk, felhívtuk a figyelmet a GVH iránymutatásaira, sztoriztunk a Stories-ról. Ha lemaradtál róla, olvasd el rövid összefoglalónkat, az aktuális kutatás eredményeit pedig böngészd át itt.
-
A Crane ars poeticája
Ha ezt a cikket olvasod, neked biztosan nem kell elmondanunk, kik vagyunk és mivel foglalkozunk. Viszont minden jó kapcsolat egy bemutatkozással kezdődik, így egy rövid előadáson ismertettük meg a workshop közönségét a Crane-nel és azzal, mi foglalkoztat minket és min dolgozunk nap mint nap.
-
Mi a trendi az Instán?
Gyorsan belecsaptunk a lecsóba! A kutatás alapján elmondtuk, mit szeret a magyar az Instán és mit nem, hogyan viszonyulunk a márkákhoz, és cicát vagy kutyát pakolunk-e többen fel a képmegosztóra. Nagyon izgalmas eredmények születtek idén is, mi pedig alaposan kiveséztük az összeset. Ez alapján még azt is meg tudtuk állapítani, milyen a jó Insta-tartalom és mi az, ami jobb, ha a telefonod memóriájában maradt.
-
Frissen, ropogósan
Így szeretjük a híreket, nem igaz? Az Instagramon nem egy újdonság történt az elmúlt egy évben, amik a felhasználói élmény, a könnyebb kezelés és az egyre bővülő funkciók mesterhármasát ölelték körbe. Ha csak nem lógsz folyton szakmai blogokon és a platform saját Insta-profilján, akkor ez az előadás bizonyára neked is szolgálhatott újdonsággal.
-
Adat adat hátán
Ha azt hitted, hogy az Instán csak a képek dominálnak, akkor nagyon tévedsz! Elmagyaráztuk, miért fontos a márkádnak az adat, hol és hogyan tudod azokat előbányászni, és milyen megoldást kínál a Crane Multifunnel koncepciója ahhoz, hogy minél sikeresebb és jövedelmezőbb legyen Insta-aktivitásod.
-
Éjjel-nappal sztorizunk
Te is érzed, hogy nagyot megy a Stories az Instagramon, igaz? Mi be is bizonyítottuk! A legfrissebb kutatásunkban részletesen kérdeztük kitöltőinket, mit gondolnak a funkcióról? Milyen gyakran és hogyan használják, mit szeretnek és mit nem. Az eredményeket részletesen megosztottuk a workshop résztvevőivel, így vélhetően egyre több és szebb Stories születik majd a jövőben.
-
Fertőz az Influencer-járvány
A celebek az Instára költöztek és nem is terveznek tovább állni onnan! Kik a legmenőbbek a platformon, kit követnek a legtöbben? Kit keress, ha sportolót, youtubert, bloggert vagy modellt „kölcsönöznél” együttműködési célból? Megosztottuk a közönséggel az alapszabályokat is, amik a mindenkori sikeres influencer-együttműködés alfái és omegái.
-
Jelige: Instagram hirdetés
Az Instagram-reklámok hogyanjai és miértjei. Alaposan kiveséztük, miért érdemes az Instagramon hirdetni. Hogyan hirdess jól, mire figyelj az indításkor, mi a magyar Insta-használó véleménye a reklámokról. Persze szó esett arról is, milyen buktatói és zsákutcái vannak, ha innen szereznéd be az új ügyfeleidet, vevőidet.
-
Megesett már velünk is
Mi szemléltetheti jobban, hogyan érdemes hirdetésbe és szponzorációba fogni az Instagramon, mint egy konkrét esettanulmány. A Mastercard és a Sneakerbox.hu egy-egy promóciójának bemutatásával az elméletet megmutattuk a gyakorlatban is, így a jelenlevők betekintést nyerhettek nem egy, hanem két sikeres Instagram-kampányba is.
A MINK 3.0 workshopot egy játékos kvízzel zártuk, amivel a közönség élesben is tesztelhette újonnan szerzett tudását. Nagyon örülünk, hogy megoszthattuk veletek a Magyar Instagram Körkép eredményeit és töretlen izgalommal figyeljük, hogyan fejlődik majd a platform a jövőben!
Ha rendszeresen értesülnél az Instagram újdonságairól, kövesd a @top.trends.on.insta profilunkat!
Comments are closed.