Július közepén kellett leadni a nevezést az EFFIE versenyre. A határidőt sokszor kitolták, aminek az lett az eredménye, hogy rekord mennyiségű, 150 nevezés lett leadva. A 150-ből az egyik a Crane pályázati anyaga. A Crane a kis költségvetésű kampány kategóriában indult, ami az egyik felkapottabb volt idén.
A pályázati anyagunk lényege a következő volt:
Egy adott márkakereskedés adatbázisát használva, meghívtunk magánszemélyeket egy VIP rendezvényre, melynek keretein belül az értékesítőknek lehetősége nyílt egy gyors személyes beszélgetésre az ügyfelekkel. A kampány elsődleges célja az újgépjármű-értékesítés, ezen felül az Opel autómárka, valamint a kereskedők iránti hűség erősítése a vásárlókban. Ugyancsak cél volt a meglévő adatbázis ellenőrzése, és frissítése lehetőség szerint minél több e-mail cím adatbázisba integrálásával.
Jelenleg várakozó üzemmódban vagyunk, mint minden más ügynökség. Remélhetőleg a november 7-i díjátadóról valami szépen csillogó „szoborral” térünk haza.