Weboldalak garmada foglalkozik gyerekeknek, sőt csecsemőknek szóló edukációs és játékalkalmazásokkal – a cél a legfiatalabb korosztály. Online és nyomtatott magazinok – úgy mint a GeekMom, a GeekDad, az AppsPlayground és a Best Apps for Kids – adnak ötleteket szülőknek, hogy mivel nyűgözzék le az újabb és újabb fejlesztésekre nyitott gyermekeiket.
Angoltanulástól kezdve, logikai és memória-, zenei és társasjátékok váltak elérhetővé ingyenesen az AppStore-ban és a Google Play online áruházakban. Az ezt kiszolgáló alkalmazásfejlesztő cégek lesben állnak, hogy meglovagolhassák a legújabb trendeket.
A gyermekeknek szóló digitális játékok esetében a fő célcsoport az Y-generáció, vagyis az 1976 és 1995 között született felhasználok: a mai fiatal, 20-as, 30-as korosztályba tartozó felnőttek mint szülők, és mint vásárlók, akik már egy globalizált világba születtek.
A legfiatalabbakat, a Z generáció tagjait pedig egy új típusú nemzedéknek írják le, melyet az 1996-tól egészen napjainkig születő gyermekek és kamaszok alkotnak. Ez a régi mondás talán napjainkban a legaktuálisabb: „Az emberek jobban hasonlítanak korukhoz, mint szüleikhez.”