A Box még a Dropboxnál is korábban kezdte, ők az első igazi, neves úttörők, de a Dropbox stratégiájának köszönhetően jobban elterjedt. Pedig a Box tudja is ugyanazt, sőt.
Alapból 10 GB tárhelyet kaphatunk ingyen, de 4 eurós, azaz alig 1200 Ft-os havidíjért ez a tízszeresére növelhető, 12 euróért pedig 1 terrabyte helyünk is lehet. A Box erős a prémium szolgáltatásokban, egy sor funkciója van a fizetős ügyfeleknek a hozzáférések beállítására, a tartalombiztonságra és a menedzsmentre, valamint a platformintegrációra.
Nem meglepő, hogy olyan világméretű ügyfelek használják a szolgáltatásaikat, mint a Procter&Gamble, a Panasonic, az MTV, a Linkedin vagy épp a Grey Group.
A felhasználói felületre ráférne egy kis leporolás, UX dizájnerek itt is csodát tehetnének, ugyanis bár nekem van egy 50 gigás tárhelyem náluk, de nem szeretem a webes felületet használni, mert még a OneDrive-nál is rosszabb a felhasználói élmény.
Cégeknek viszont a rendkívül széles körű funkcionalitás miatt erősen ajánlott, ha ilyenben gondolkoznak.