A Kanadai illetőségű TD Bank egy jól megtervezett hálahadjárattal köszöntötte a hűséges ügyfeleket. A bank Toronto-, Montreal-, Calgary- és Vancouver-szerte elhelyezett automatákból pénzfelvételnél 20 $-os csekkel, pénzzel, virágokkal vagy random meglepetésekkel jutalmazta az ügyfeleit, Kanada-szerte közel 1000 pénzfelvételi helyen. Ilyenre még soha nem volt példa ezelőtt, hogy a meglepetés még lélegzetelállítóbb legyen, a bank nem csak véletlenszerűen kiválasztott ügyfeleket jutalmazott, hanem kifejezetten személyre szóló ajándékokat is kiosztott a bankfiókokat rendszeresen látogató ügyfelek között. Ez ám a zseniálisan személyre szabott kampány.
A Buzz Fedd megkeresésére a bank SVP corporate marketingesei így reagáltak:
„A helyi bankfiókok dolgozói jól ismerik az ügyfeleiket és sokukkal közeli kapcsolatot ápolnak. Néhányan az ügyfelek közül nehéz időszakon vannak túl, és sokan közülük egyszerűen csak csodálatos, kedves és törődő emberek.”
A bank egyszerűen megkérte ezeket az ügyfeleket, hogy jöjjenek el tesztelni az új automatát, így fogalmuk sem volt, hogy mi vár rájuk a bankfiókokban.
Néhány ügyfél virágot kapott:
http://s3-ec.buzzfed.com/static/2014-07/30/15/enhanced/webdr05/enhanced-19453-1406747048-1.png
Mike Jobin, a hatalmas Blue Jays szurkoló, saját, névre szóló pólót és baseball sapkát kapott:
http://s3-ec.buzzfed.com/static/2014-07/30/15/enhanced/webdr05/enhanced-19442-1406748055-1.png
Christine Todd, aki soha nem tudta még elvinni két kisfiát egy nagyobb nyaralásra, egy all-inclusive nyaralást kapott DisneyLandbe, ezen kívül két $1,000 csekket is kapott a fiúk iskoláztatására:
http://s3-ec.buzzfed.com/static/2014-07/30/16/enhanced/webdr04/enhanced-16846-1406753667-3.png