Az IBM új mesterséges intelligenciája, a Watson AIOps hatalmas segítséget jelenthet a vállalatoknak. Automatizálja az IT-üzemeltetést, ezzel hatékonyabb ellenőrzést és stabil üzletfolytonosságot tesz lehetővé. A Red Hat OpenShift konténerplatformjára épülő megoldás bármelyik felhővel kompatibilis. Sőt, olyan partnerszolgáltatásokkal is, mint a Box vagy a Slack.
Az informatikai és az alkalmazásfejlesztések során sok kérdés merül fel
Napjainkban a vállalkozások fennmaradása a tét. Az informatikai vezetők pedig világszerte azzal küzdenek, hogy a járványhelyzet okozta nehézségek közepette is megteremtsék az optimális működés technológiai feltételeit. Főleg ezért kapott fontos szerepet manapság a hibrid felhő és a mesterséges intelligencia (AI), és úgy általában véve a digitális átalakulás.
Az AI technológia az IBM megoldásaiban is vezető szerepet játszik
Az International Data Corporation prognózisában (IDC FutureScape: Worldwide Digital Transformation 2020 Predictions) azt jósolja, hogy AI-re építő cégek öt éven belül akár 50 százalékkal gyorsabban tudnak majd válaszolni az ügyfelek igényeire a konkurenseiknél . Sőt, emellett gyorsabban tudnak majd reagálni a piac és a törvényi szabályozás változásaira is, mint az AI-t nélkülöző vállalatok.
Az IBM ezért ebben az évben új, a mesterséges intelligenciára épülő szolgáltatásokat jelentett be, amelyek segítségével az IT vezetők automatizálhatják és stabilabbá, ellenállóbbá tehetik az informatikai rendszereiket. Emellett a szolgáltatások alkalmasak lehetnek arra is, hogy akár az üzemeltetési költségeket is csökkenthetők velük.
Az IBM Watson AIOps
Egy ilyen új szolgáltatás -mint például az IBM Watson AIOps – segítségével az IT vezetők jobban ráláthatnak az összefüggésekre, pontosabb terveket, előrejelzéseket alkothatnak, és olyan rezisztens, gyors reagálású, intelligens hálózatokat építhetnek, amelyek hosszú távon is megbízhatóan működnek.
Comments are closed.