Amíg az még kérdéses, hogy melyik trend fog dominálni 2017-ben, addig az viszont biztos, hogy és garantált, hogy ez az év az e-mail marketing változásának éve lesz. Ahogy minden új év az.
—
Több mint 1200 email marketinges megkérdezése után, hat ígéretesnek tűnő trendet vázoltak fel.
- Automatizált e-mail kiküldés
Annak ellenére, hogy ez az év nem az automatizált e-mailek éve less, hatalmas jelentőséggel bír a vásárlói kommunikáció ezen formája. A kiküldött e-mailek csupán 5%-át teszik ki ezek a bizonyos aktivitások (termék kosárba tétele, majd a vásárlás megszakítása, időzés bizonyos oldalakon stb.) hatására generálódó levelek, mégis az e-mailek által generált bevételek nagy része ezeknek köszönhető.
- Big Data-alapú perszonalizáció
A „megfelelő tartalmat” és a „megfelelő tartalom a megfelelő személynek, a legjobbkor” és a perszonalizáció közé sokszor egyenlőségjel kerül.
A számos nagy márka által alkalmazott Big Data technológia egyesíti a különböző csatornaadatokat. A megfelelően felhasznált „Big Data” magyarázatot adhat a felhasználók fogyasztói és információs viselkedésére, segítséget nyújthat piacok felméréséhez, javíthatja a marketing- és értékesítési kampányokat.
- Titkosított e-mailekA tavalyi év botrányai után egyre nagyobb figyelmet kap az ez a téma.
Beágyazott HTML5 videók az e-mailekben
Az Apple 2013-as radikális lépésének eredményeként a HTML5 videók támogatása megszűnt.
Most, az iOS 10 érkezésével ez újra elérhető. Szóval újra szabad a pálya anélkül, hogy egy elég népes felhasználói kör kimaradna az élményből.
- Interaktív e-mailek
Több formája is lehet, pl.:
- Képgalériák és csúszkák
- Egyedi ajánlat
- Kvízek
- Áttekintés
- Keresőmező
- “Kosárba tesz” funkció
Omnichannel e-mailek
Több kommunikációs csatornán átívelő kampányokhoz.
Comments are closed.