Adott egy izraeli nagyon felkapott vlogger Ashley Waxman Bakshi valamint egy szuper lehetőség: az élő YouTube videó. Ha a kettőt összeadod, biztos nagy nézettséget érsz el. Hát még ha jótékony célra használod.
/Forrás: Ashley Waxman Bakshi Instagram/
Izraelben a közúti balesetek 80%-a azért következik be, mert a felelőtlen sofőrök az út helyett a mobiltelefonjukra koncentrálnak. Ezt tette Ashley is egy élő YouTube videós bejelentkezés alatt. Vezetés közben a közel 2500 nézője kérdéseire reagálgatott, amikor is bekövetkezett a csattanás. A rajongókat egy kis késleltetéssel egy másik snittben tájékoztatta arról, hogy ez egy előre megrendezett jelenet volt, és hívta fel a figyelmet arra, hogy vezetés közben ne a telefonjukkal matassanak.
A közúti balesetért (azaz a LIVE Longer elnevezésű influencer kampányért) a Saatchi & Saatchi ügynökség és Or Yarok, a biztonságosabb vezetésért alakult szövetség elnöke a felelős. Az insight az volt, hogy az emberek nem figyelnek oda a közúti balesetekről szóló reklámokra, hiszen egyértelműen reklámként értelmezik őket. Szerettek volna olyan videót létrehozni, amely elhiteti velük, hogy ez a valóság. Így tehát a Saatchi meghekkelte a YT-ot és leadott egy 6 perces előre megszerkesztett élőnek tűnő kérdezz-felelek videót, amely balesettel végződött. A csattanás után rengeteg komment érkezett és a végén már 55.000-re nőtt a nézők száma.
A videót itt nézhetitek meg: https://youtu.be/mohIpieYZH0
Comments are closed.