A technológia jövőt alakító hatására fókuszált idén az Internet Hungary.
Egyesek szerint a gépek, robotok és algoritmusok a közeljövőben egyre több ember munkáját válthatják ki. A szakmai konferencia többek között arra kereste a választ, hogy melyek a legfrissebb digitális trendek a reklámpiacon.
Röviden, tömören elmondható, hogy az egyre éleződő piaci versenyben kizárólag azok a cégek maradhatnak életben, melyek kihasználják a legújabb technológiákban rejlő lehetőségeket. Egyre nagyobb szerepet kap az a kérdés, hogy milyen új eszközökkel lehet a cégek rendelkezésére álló hatalmas mennyiségű adatot profitra váltani. Az adatgazdaság az elkövetkező évek meghatározó digitális területe lesz, emiatt egyre több vállalat fókuszál erre a szegmensre. A meghatározó technológiai innovációs tevékenységet világszerte és egyre inkább Magyarországon is növekvő mértékben a rugalmas és kreatív cégek végzik. A szakemberek pedig arra keresik a választ, hogy milyen forrásokat tudnak bevonni a nagy növekedési lehetőséggel rendelkező kezdő vállalkozások, vagy hova áramlik majd a legtöbb befektetés a következő évtizedben.
Comments are closed.