Új, formabontó reklámfilmmel rukkolt elő a német autómárka, melyben egy női kaszkadőr mutatja meg, hogy mire is képes az új Corsa.
Az autógyártó új kampányában beleadott mindent, ami egy reklámhadjáratot sikerre vihet, és jól illeszkedik a Tina Müller marketingigazgató nevével fémjelzett, érzelmekre ható és a szebbik nem szemszögét is figyelembe vevő marketing stratégiájába, melynek másik reklámfilmjében Claudia Schiffer mesél barátnőjének a Corsa általa igen kedvelt extráiról.
Személy szerint hasznosnak tartom a marketingüzenetek nemek alapján történő megkülönböztetését, hiszen egyáltalán nem ugyanúgy működünk, miért pont az autók kapcsán egyeznének meg 100%-ban az elvárásaink?
A nemrég megjelent, vírusvideónak szánt Corsa reklámban egy dekoratív kaszkadőr hölgy addig csűri-csavarja a kormányt a sivatag közepén egy grafikus művész dirigálása alapján, amíg a homokba rajzolt nyomok egy gigantikus Corsa feliratot nem eredményeznek.
A filmre egy interaktív mikro-site is épül, amelyen lehetőségünk van személyre szabott üzeneteink „elkészíttetésére” és megosztására is. Az egyelőre német nyelven elérhető oldalon nevünk ékezet nélküli begépelésére egy lista jelenik meg, melyből kiválaszthatjuk saját keresztnevünket, majd a lejjebb megjelenő felsorolásból a kívánt üdvözlő szöveget. Naná, hogy nekem is készítenem kellett egyet. 🙂