Úgy látszik a Facebook is halad a korral és az oldalakban rejlő potenciált igyekszik tovább fokozni. Hogy mivel is? Azzal, hogy az oldal lájkolóit azzal bírja konkrét aktivitásra, hogy mindössze karnyújtásnyira helyezi el a cselekvésre buzdító hivatkozásait.
A hatékonyság már-már borítékolható, hiszen a gombok közvetlenül az oldal megnevezése és a like gomb között helyezkednek el.
A bevezetés pillanatában az adminok hét különböző cselekvésre buzdító gomb választhatnak:
- Book Now (Foglalj most)
- Contact Us (Vedd fel velünk a kapcsolatot)
- Use App (Használd az alkalmazást)
- Play Game (Játssz a játékkal)
- Shop Now (Vásárolj most)
- Sign Up (Regisztrálj)
- Watch Video (Nézd meg a videót)
Ha végignézzük őket, a legtöbb felhasználót számláló közösségi oldal gyakorlatilag minden kategóriát lefedett, már ami a Facebook oldalakat illeti.
A mobilalkalmazásban megjelenő hirdetésekben ezek a gombok január óta megjelennek, ezért lehet sokaknak ismerősek lehetnek. Ez nagy valószínűséggel az oldalak tetején szereplő CTA gomboknál sem lesz másképp.
Az újdonság egyelőre csak az Egyesült Államokban érhető el, de azt ígérik, hogy a jövő év során, valamennyi oldalon elérhető lesz ez a sikerre ítélt funkció.
Forrás: Socialdaily