Az Uber alpötletéből indult, online rendelhető takarításra épít a Rendi, egy olyan piacon, ahol az ár mellett az ismerősök ajánlása a legfontosabb szempont. Vajon működik majd ez a modell?
A Helpy néven indult, de néhány napja Rendiként folytató vállalkozás az AirBnB, Uber mintájára egy olyan szolgáltatás-közvetítő kíván lenni, ami hidat képez a kereslet és a kínálat között. A tisztaságbizniszben a befektetők is meglátták a lehetőséget, így márciusban közel 50 milliós tőkeinjekciót kapott a vállalkozás a Conorfund tőkealaptól.
Jelenleg Budapest, Győr és Szeged lakói rendelhetnek online takarítást, de még májusban elindul a debreceni közvetítés, amit később Miskolc és Pécs követ majd.
Kérdésünkre Csillik Timur, a Rendi ügyvezetője elmondta, hogy néhány hónapja még csak 150-200 megrendelés érkezett hozzájuk, míg áprilisban már 800. Mivel ennyi kiszállásnak már komoly humánerőforrás-igénye is van, mostanra mintegy 120 takarítóval dolgoznak, akiket a munka végeztével a felhasználók értékelnek, ami garanciát jelent a minőségre.
A különböző alapcsomagok mellett kívánság szerint extra kiegészítőket választhatnak az ügyfelek. Az alapdíjak a fővárosban 5800 forint és 11 700 forint között mozognak (a lakás méretétől függően), a vidéki városokban némileg olcsóbban érhető el a szolgáltatás.
A sharing economy eszméje alapján szerveződő startup bízik abban, hogy Magyarország mellett a környező országok felé is sikeresen terjeszkedni tudnak a közeljövőben, amihez mobileszközökre (is) optimalizált honlapr és/vagy alkalmazásra, és persze arra van szükség, hogy tényleg legyen olyan minőségű a szolgáltatás, amit nyugodt szívvel ajánlanak az ügyfelek ismerőseiknek is.
Forrás: http://itcafe.hu/hir/rendi_takarito_sharing_economy.html
Comments are closed.