Negyedszer is meghosszabbította az együttműködését az Opel a CRANE-nel, aki négy éve menedzseli az autómárka számára fejlesztett CRM-rendszert, valamint több európai országban az arra épülő kommunikációs (adatbázis-elemzés, call center, eladásösztönzés és e-mail marketing) feladatokat is ellátja. A CRANE a szerződést a General Motors európai központjával kötötte.
A két cég 2011 óta dolgozik együtt, az eredeti megbízás az Opel CRM-rendszerének kialakításáról és üzemeltetéséről szólt. Az ügynökség 14 országban – a közép-kelet-európai országok mellett a teljes Baltikumban és Finnországban – dolgozik az autómárkának. Ezenfelül az évek során a CRANE feladatköre kibővült a kialakított CRM-rendszerre épülő egyéb kommunikációs, többek között az adatbázis analitika, a call center, az eladásösztönzés és az e-mail marketing témakörökbe tartozó feladatok ellátásával.
Comments are closed.