A Crane már 2009 óta tervez és bonyolít le kampányokat contactless, azaz egyérintéses fizetésre alkalmas MasterCard PayPass és Maestro PayPass kártyák megismertetésére, használatuk ösztönzésére.
A MasterCard és a Városligeti Műjégpálya között létrejött együttműködési megállapodás részeként szerveztük meg a Jégreszállás rendezvényt, mely része volt a MasterCard PayPass fizetés kipróbálását, használatát ösztönző kampánynak: erre az estére 300 Ft-ért válthattak belépőjegyet azok, akik azt MasterCard PayPass vagy Maestro PayPass kártyájukkal fizették ki.
A helyszínen a zenei program és a snowboard bemutató mellett egy régi kedvencet, az „SMS-falat” is újjáélesztettük, persze 2014-re updatelve 🙂
Lassan mindenki zsebében ott lapul már az okostelefon és (főleg a fiataloknál) az Instagram közösségi kép- és videómegosztó alkalmazás is telepítve van. Úgy gondolom, hogy az Instagram egy nagyon izgalmas social media csatorna, és egyben marketingszakmai kihívás, hogyan használjuk eredményesen úgy, hogy a felhasználók körében ne legyen visszatetszést keltő.
Várható volt, hogy a rendezvényen is készülnek majd Instás képek, az eventstagr.am alkalmazás segítségével ezek helyszíni megjelenítése is megvalósulhatott.
Méghozzá pofonegyszerűen: plakátokat helyeztünk el instrukciókkal és a speaker is tudatta a látogatókkal, hogy aki a helyszínen MasterCard PayPass szlogenen alapuló #keresdajelet hashtaggel látja el az Instagramra feltöltött képeit, azok megjelennek a helyszíni kivetítőkön is.
Azt tapasztaltuk, hogy a látogatók szívesen éltek a lehetőséggel, hogy „megmutassák magukat”, ezért ezt az eszközt biztosan bevetjük majd több idei rendezvényen is!
Fotók: Soós Bertalan
Comments are closed.