A MailChimp hivatalos blogja szerint a napokban indult útjára új szolgáltatásuk, melynek lényege, hogy az e-mail kiküldő rendszer felületéről lehet Facebook-kampányokat indítani.
A cég ígérete szerint február 2-től minden user számára elérhetővé válik az új funkció, ráadásul sem a Facebook, sem a MailChimp nem számol fel többletköltséget a szolgáltatásért.
Az eddigi képernyőképek és video alapján sikerült elég egyszerűen megfogni a lényeget, melynek eredményeképp egy meglehetősen letisztult felület fogadja a felhasználót. A beta-tesztelők szerint ráadásul nem csak egyszerűen, de rendkívül gyorsan lehet Fb kampányt indítani a felületről.
Ahogy az a Fb-on lenni szokott, meg kell határozni a célcsoportot, a költségkeretet és a tartalmat, melyek közül – az alábbi kép alapján – talán a célcsoport meghatározására a legbüszkébbek.
A célcsoportot 3 módon lehet meghatározni. A Fb kampány épülhet:
– az emailes kontaktlistára
– a listában szereplő tagokhoz hasonló kontaktokra
– illetve olyan kontaktokra, akik pl. hasonló érdeklődési körbe esnek.
Természetesen a statisztikák köre is a bővülni fog és láthatóak lesznek a Fb-os metrikák. De azok e-commerce felhasználok, akik a webshopjukat integrálták, az előbbieken kívül azt is megtudhatják, hogy mit adtak el, hány új ügyfelet szereztek és hogy állnak a bevételi adataik.
Comments are closed.