OREO – végre „hivatalosan” is Magyarországon a Mondelez-nek köszönhetően! Én hatalmas Oreo rajongó vagyok, nemcsak a kekszet, hanem a kommunikációjukat illetően is, így a hírnek duplán örülök.
A keksz születése 1912. március 6-ára datálható, amikor egy manhattani kis pékség először készítette el a keksz-szendvicset. A több mint 100 éves márkát most vezetik be a hazai piacra, nem kisebb céllal, mint hogy a legnépszerűbb keksztermékké tegyék az Oreót Magyarországon is.
A terméket a központi „Wonderfilled”, azaz „Csodával töltve” kampánnyal vezetik be.
De hogy mégis mi teszi az Oreot a világ elsőszámú kedvencévé és miért nem képes neki ellenállni sem gyerek sem felnőtt? A hozzáértők szerint a recept nagyon egyszerű, nem a keksz anyagában, vagy a két szelet keksz közé tett édes töltelékben keresendő, hanem az evés módjában: ehetik pl. egészben, akár tejbe mártogatva, vagy szétcsavarva és a tölteléket kinyalogatva is.
Remélem, hogy a magyar kampány is lesz annyira változatos, mint azt már nemzetközileg megszokhattuk… Néhány példa:
Play with Oreo:
Egy aggodalmam van csak: mi lesz veled Pilóta keksz?