A L’Oreal USA megállapodást kötött a Powa Technologies-zel egy olyan megoldásra, amely lehetővé teszi számukra, hogy bármely a hirdetésükben, vagy akár a boltban kiemelt terméket – legyen az online vagy offline – a fogyasztó azonnal megvásárolhassa.
Hogy mi is a megoldás? A L’Oréal 2D vonalkódokat illeszt a hirdetéseibe – legyen az sajtó, TV, bolti megjelenés, social media – melyet a fogyasztó egy applikáció (PowaTag) segítségével beolvas – és tádám, máris megrendelheti a terméket.
A cég egyelőre több infót még nem fedett fel arra vonatkozóan, hogy hogyan és mikor kezdi el a technológia alkalmazását, de annyi bizonyos, hogy a L’Oréal az első olyan óriás cég, mely megpróbál az online és offline hirdetéseihez egy azonnali, közvetlen reakciót kiváltó értékesítést támogató elemet ilyen módon kapcsolni.
Forrás: AdAge