Adatvezérelt
megoldásszállító
vagyunk

Mindhárom üzletágunkkal a hatékonyságra törekszünk: Legyen szó ügyfeleink célcsoportjának minél hatékonyabb eléréséről, kulturális intézmények közönségének megszólításáról, vagy a marketing karbonlábnyomának csökkentéséről. Ügyfeleink üzleti céljainak elérését úgy támogatjuk, hogy ehhez az adattudomány, a technológia és a kommunikáció széles eszköztárát használjuk.

Küldetésünk a szerethető, fenntartható és a társadalom érdekét szolgáló marketingtevékenység terjesztése.

Az alapítók

Bodnár József
Ritka az, amikor az ügynökségi világban minden úgy alakul, ahogy azt eltervezik, velünk pedig ez történt. Sok munkával, rugalmassággal, nyitottsággal és kitartással a hazai piac egyik vezető adatvezérelt marketing ügynökségévé váltunk regionális és globális ügyfelekkel, regionális és globális piacokon. Folyamatosan változó környezetben, a lehetőségeket felismerve, sokszor elébe menve, 2-3 évente a kihívásokra válaszként megújulva éljük lelkes mindennapjainkat, kíméletlen üzleti és HR környezetben, megmaradva emberséges cégnek, ahol fontos a profit, de még fontosabb, hogy a kollégák ne csak dolgozni járjanak be a CRANE-be, hanem ott értéket is teremtsenek. Az eredmény: elégedett ügyfelek, lojális kollégák, barátságos környezetben hatékony munka. Összefoglalva, egy sikeres, de szerethető CRANE.

Huszics György
A CRANE alapításával olyan gondolkodást és eszközparkot akartunk elérhetővé tenni az üzleti szereplők számára, mely a minőséget helyezi előtérbe a vásárlói kommunikációban. Miért foglalkozzak azokkal, akik csak egyszer vásárolnak tőlem, ha azokkal is foglalkozhatok, akik rendszeresen visszatérnek hozzám? Miért beszéljek azokhoz, akik jó része lemorzsolódik majd az értékesítési folyamatban, ha előre tudható, hogy kik lesznek fogékonyabbak az ajánlatomra? Az adatok középpontba helyezésével nem csupán a hatékonyságon tudunk javítani, hanem kialakíthatjuk az „üzleti önismeretünket” is. Meghallva a vásárlóink véleményét, megértve elvárásaikat, viselkedésüket nem csak őket ismerjük meg jobban, hanem saját termékünkről márkánkról is pontosabb képet kaphatunk. Ez a meggyőző és hatékony kommunikáció alapja.

Partnereink

Történetünk

 

2005.09.01

A CRANE alapításának napja.

2006.

Megnyerjük a Mastercard promóciós tenderét, elindul az együttműködés a magyar piacon.

 
 

2006.

Megbízást kapunk a NISSAN-tól integrált marketing kampányokra a HU, PL, SK, CZ piacokon.

2007.

A Golden Dove Nemzetközi Direkt Marketing versenyen „Best of Region CEE” díjat nyerünk.

 
 

2009.

Beköltözünk új, Duna-parti irodánkba, a Riverloft Officies-ba.

2010.

Megnyerjük az Opel Europe 14 országos CRM tenderét, és megbízást kapunk a platform felépítésére és üzemeltetésére Közép-Kelet Európában.

 
 

2011.

Az érintésmentes (anno Paypass) bankkártyás fizetési technológia magyar piacra bevezetésén együtt dolgozunk az OTP-vel.

2013.

Megnyerjük a MÜPA CRM tenderét. Egyedülálló kultúra specifikus ügyfélmenedzsment és loyalty rendszert építünk nekik.

 
 

2014.

Több éves megbízást kapunk a Tesco PLC (UK)-től a HU, CZ és SK piacokra.

2014.

Huszics György ügyvezetőnket a DIMSZ elnökének választják. Az elnöki poszton a mai napig töretlenül segíti a szervezet munkáját.

 
 

2015.

Elkészítjük a saját kutatásunkon alapuló, a magyar Instagram első átfogó kutatását, a Magyar Instagram Körképet.

2015.

Megalapítjuk a Crane Digital Solution Ltd.-t Írországban.

 
 

2015.

Létrehozzuk a Data Science és IT fejlesztési divíziónkat.

2016.

Bemutatjuk a Culture.Crane európai kultúrmarketing felmérését a Classical Next Konferencián Rotterdamban.

 
 

2016.

Elkészül a Culture.Crane, kultúrális intézményekre fókuszáló közönségmenedzsment ( CRM) rendszerünk.

2017.

A Mastercard Globális központjában, Purchase-ben (New York) aláírjuk az egész világra szóló adatanalitikai és vizualizációs megbízásunkat.

 
 

2017.

Marketing információs rendszert építünk az OTP-nek.

2018.

Megtartjuk Az I. Culture.Crane Kultúrmarketing Workshopunkat.

 
 

2018.

CSR területen elkezdjük máig tartó együttműködésünket a Hősök Tere kezdeményezéssel.

2019.

Megszerezzük az első Datorama Expert Certificate minősítésünket.

 
 

2020.

Az általunk fejlesztett megoldásoknak köszönhetően kiemelt partneri státuszba kerülünk a Microsoftnál.

2020.

Publikáljuk a Magyar Instagram Körkép 4.0 ebookot és a MINK Adattár Power BI felületet.

 
 

2020.

CRM rendszereket építünk a top 3 hazai kulturális intézménynek.

2020.

Felépítjük az első tengeren túli CRM megoldásunkat az USA-ban.

 
 

2021.

Új irodába költözünk a Horvát utcába!

2022.

Elindítjuk új üzletágunkat, a Carbon.Crane-t, aminek küldetése, hogy karbonsemlegessé tegye a marketinget.

 
 

2023.

Megújul a teljes Crane arculat és minden honlapunk.

A csapat


Ők dolgoznak ügyfeleink sikerein:

Draskóczy Zita
Fejér Ágnes
Herdics Ákos
Horváth Szabolcs
Kalmár Ildikó
Németh Szabolcs
Pusztai Zsolt
Püspöki Julianna
Szabó Zsolt
Tooth Gabriella

Nyitott pozícióink

Olyan emberekkel szeretünk együtt dolgozni, akik legalább egy dologhoz jobban értenek, mint mi. Nem találtad meg azt a pozíciót, amit kerestél, de szerinted nálunk lenne a helyed? Küldd el a CV-d!

Küldd el a CV-d!

#datascience #bispecialist @Carbon.Crane

Érdekel, hogy milyen lehet egy fenntarthatóbb digitális jövő? Van már többéves gyakorlati tudásod BI területen és a munkáddal szeretnél hozzájárulni egy jobb világhoz? Foglalkoztat a gondolat, hogy milyen lehet egy innovatív startupnál a részese lenni mindennek? Téged várunk!

RÉSZLETEK