DOMO x MC
Client: Mastercard
Task: Follow-up for Mastercard program results and communication campaigns, support for business decisions
Solution: Knowing the business goals, we worked out what kind of data-visualization solutions could help in the decision-making process. We assessed and then integrated the data sources into the DOMO data visualization tool. Continuously collected data are processed and displayed on an easy-to-understand dashboard based on our Multi-Funnel concept, which provides information on attendance, usage, conversion and (cost) efficiency.
DOMO x MC
Ügyfél: Mastercard
Feladat: Mastercard programeredmények, kommunikációs kampányok követése, üzleti döntések támogatása
Megoldás: Az üzleti célok ismeretében megterveztük, hogy milyen adatvizualizációs megoldások segítik a döntések meghozatalát. Felmértük, majd a DOMO adatvizualizációs eszközbe integráltuk az adatforrásokat. A folyamatosan érkező adatokat feldolgozzuk és a Multi-Funnel koncepciónkra alapozott, könnyen áttekinthető és értelmezhető dashboardon mutatjuk meg őket, melyek látogatottságról, igénybevételről, konverzióról és (költség)hatékonyságról adnak információt.
Vissza