Crane

BUILDING YOUR BUSINESS

Jose

A minap azt hallottam az egyik ügyfelemtől, hogy mivel globális világválság van, a reklámügynökségeknek is szembe kellene nézniük az ebből fakadó problémákkal és le kellene vonniuk a megfelelő tanulságokat. Aztán abban maradtunk, hogy nem csak nekünk, kommunikációval foglalkozó embereknek kell nyitott szemmel járnunk a világban, hanem azoknak is, akik azt hiszik, a válság, mint valami sötét felhő telepedett rá a saját termékükre, szolgáltatásukra és ebből már nincsen kiút. Én abban hiszek, hogy ha azokhoz szólunk, akik azt valójában meg is akarják hallgatni, azoknak akarunk eladni, akik vásárolni is akarnak, akkor nyert ügyünk van. Én ezért dolgozom a Crane-ben, és erről kísérlem meg meggyőzni az ügyfeleinket.

Gyuri

„A repülés jelenleg ismert törvényei szerint nem lehetséges, hogy egy méh repülni tudjon. A szárnyai túl kicsik ahhoz, hogy a levegőbe emeljék a kövér kis testét. Persze a méh akkor is repül. Mert a méhek fittyet hánynak arra, hogy az emberek szerint mi lehetetlen.” (Mézengúz) Az elméletet a gyakorlat írja, és igazolja vissza. Ezért tartom fontosnak, hogy szemmel tartsuk a történéseket, hogy azokból kiindulva építsük tudásunkat. Feltéve, hogy gyakorlati célra szeretnénk használni. Mondjuk meggyőzésre.

Ildó

Egy felmérés szerint a külföldiek számára a legszebb magyar szó a fülolaj és a cipőfűző. Persze a legszebb megítélése meglehetősen szubjektív. Az 1+1=2 vitathatatlansága azonban a legtöbb esetben igaz tud lenni, amit én nagyra tartok, talán ezért is kezdtem pénzügyekkel foglalkozni. Hamar felismertem azonban, hogy a tények ismerete, a pontos számítás, és a határidők betartása önmagában mégsem elégséges, a kellő eredményességhez elengedhetetlen a megfelelő kommunikáció, ami azonban mindig új kihívásokat tartogat számunkra.

Robber

"Az idő illúzió. (...) Az ebédidő kétszeresen az." Douglas Adams

Döme

"A mestert az különbözteti meg a tanítványtól, hogy a mester többször rontotta el, mint a hányszor a tanítvány megpróbálta."

Kovács Ágnes

I’m convinced that the increasing variety of digital platforms and the rapid growth of innovative technical solutions provide marketers with different challenges as well as opportunities that some years ago did not exist. Having experienced marketing communication from various aspects myself (advertising, automotive and culture) and as the project leader of CULTURE.CRANE I am curious to examine: to what extent new digital platforms and technological possibilities are set to serve the marketers of cultural Europe and what else could be applied to boost the repertoire of experience marketing.

Papp Zsolt

"A csodák mindig halkan zörgetnek ajtódon. Ha azt mondod, csak a szél zúg odakint, kavics koccant az üveghez, vagy néhány száraz falevél rezzent a földön, ha ülve maradsz, a csoda kívül reked. Te nem nyitottál ajtót neki." – Szepes Mária

Szabi

"Sokszor nem az a legfontosabb, hogy mit tudsz, hanem az, hogy kellő pillanatban mi jut az eszedbe." Ismeretlen

Szepes Zsolt

„I want to stay as close to the edge as I can without going over. Out on the edge you see all kinds of things you can't see from the center.” – Kurt Vonnegut

Dávid

List blog = new List(); blog.Add(new BlogElement());

Szabó Zsolt

"Just Monika" - Definitely not Monika

Draskóczy Zita

Crane

"A tisztesség az, amikor akkor is a jót csinálod amikor senki nem néz téged." Jim Stovall